czwartek, 4 października 2012

Płynący kurczak

Dziś wypróbowałam Pomysł na...Papirus z ziołami prowansalskimi. Chciałam wypróbować nowość, która pozwala na (fantastyczne jak się okazało) przygotowanie kurczaka bez dodatku tłuszczu na patelni. Zobaczcie jak wyszło:

Chciałam dodać do kurczaka jeszcze trochę więcej francuskich akcentów, dlatego jest on wypełniony kawałkiem sera camemert.

Co potrzebujesz, aby zrobić tego kurczaka?
- Pomysł na...Papirus z ziołami prowansalskimi
-1, 2, 3 lub 4 piersi kurczaka (Pomysł na... pozwala na przygotowanie do 4 piersi kurczaka), ja wykorzystałam 2
- ser camembert; dla jednaj piersi potrzebujesz ok 1/8 sera
~wszystkie dodatki do piersi; świetnie smakuje z ryżem (jak u mnie), kuskusem lub na toście z chleba razowego

Co robisz?
- myjesz piersi kurczaka, oczyszczasz

- ostrym nożem  nacinasz grubszą część piersi tak aby powstała kieszonka

- lekko rozpłaszczasz kurczaka (tłuczkiem lub ręką)

- do kieszonki wkładasz kawałek sera camembert




- piersi kurczaka układasz na jednej połowie Papirusu i przykrywasz ja drugą połową

- tak przygotowaną "paczuszkę" układasz na patelni i pieczesz po 5 min na każdej stronie

- i... gotowe :)

- w tym samym czasie można przygotować: ryż, kuskus, tosta z chleba razowego, sałatkę, ugotować ulubione warzywa



Całuję,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz