środa, 21 listopada 2012

Deser ekspres i bez pieczenia

To jest deser, który odkurzyłam gdzieś z mojej pamięci. Zrobiłam go jedynie z nadzieją, że wyjdzie, ale z tego co do mnie doszło (ploteczki) okazał się świetny. Lekki deser, nie tylko na lato, szybki i bez pieczenia.


Ja przygotowałam (z Karoliną, którą pozdrawiam) 4 desery w wysokich szklankach. 

Co potrzebujesz? 
- 2 opakowania serka mascarpone
- 1 opakowanie (u nas były mrożone) truskawek
- paczka biszkoptów
- ok 200 ml kawy (słodzona lub nie)
- ok 5 czubatych łyżek cukru pudru


Co robisz? 
Truskawki (już bardziej rozmrożone) miksujesz na mus. Przekładasz mascarpone do miski i mieszasz z cukrem pudrem. Teraz już tylko układasz warstwy. Na dnie układasz umoczony w kawie biszkopt, na to sporą łyżkę mascarpone i na to sporą łyżkę musu. Wszystko powtarzasz około 3 razy. Deser może trafić na chwilę do lodówki. 

Za wykonanie zdjęć dziękuję Karolinie :) 

Całuje, 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz