wtorek, 27 listopada 2012

Śniadanie vol. 1

Zwykle moje śniadania to owsianki lub płatki z mlekiem. Ale jak mam wielką ochotę na coś innego to zabieram się za tworzenie zgrabnych porannych kanapek. Niżej zdjęcie mojego dzisiejszego śniadania.
Bułeczka owsiana (chce zrobić taką sama, bo to moja ulubiona, macie przepis na taka?) która jest miękka, ale ma chrupiący wierzch bo zwieńczają ją prażone płatki owsiane.
Pierwsza kanapka z roszponką i sadzonym jajkiem (które miało wyjść w kształcie kury, ale zapomniałam dodać odrobiny oliwy na patelnię, moja wina!). Druga to zwykły ementaler, ze świeżą bazylią i pomidorkiem koktajlowym  Ostatnią zrobiłam z roladą z sera koziego i konfiturą z fig (jeszcze ostatki tej z Francji, nie do zastąpienia!).
To wszystko z moją ulubiona zielona herbatą z wanilią.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz