poniedziałek, 10 września 2012

Para doskonała Mrs. Blondie (z Mr. Brownie)


Pan Brownie (http://studenckiekulinaria.blogspot.com/2012/08/mr-brownie.html) się zakochał i powstała Pani Blondie.
A tak naprawdę, to w domu została mi tylko biała czekolada a miałam zrobić brownie. Jak się nie ma co się lubi to się lubi (naprawdę fantastycznie wyszło) co się ma.

Dzięki mojemu gapiostwu i temu, że nie chciało mi się iść do sklepu powstało to ciasto.

Co potrzebujesz?
3 tabliczki białej czekolady
200 g masła
100 g mąki
6 jaj
(jak chcesz to możesz dodać 100g cukru, ale ja nie dodałam i wyszło dobre)

Co robisz?
Roztapiasz czekoladę i masło (tak jak przy Panu Brownie, link wyżej). w drugiej misce łączysz mąkę i jajka (ewentualnie cukier). Obie masy mieszasz i wrzucasz do nagrzanego na 200 stopni piekarnika na 25 min.
Wyjmujesz i się delektujesz.

Szczerze, zastanawiam się czy to nie jest nawet lepsza wersja brownie. Poważnie rozważam dodanie malin do środka :) Co myślicie?

Całuję,

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Szybkie i pyszne. Można się zajadać :)

      Usuń
  2. ej, brzmi super! maliny czemu nie, w wersji bardziej letniej, ale pourquoi pas? :)

    OdpowiedzUsuń