wtorek, 4 grudnia 2012

Miruna papirusowa

Coś szybkiego, dobrze doprawionego i soczystego? Ja zawsze mam w zamrażalniku rybę na sytuację kryzysową. Tym razem postanowiłam zrobić mój filet miruny patagońskiej (super nazwa!) w papirusie Winiary (już o nim pisałam przy okazji kurczaka). Tym razem użyłam papirusu z papryką.
Porcja tym razem dla 2 osób.

- 2 filety miruny patagońskiej (już rozmrożone)
- Papirus z papryką Winiary (połowa, bo w opakowaniu są 4 papirusy)

u mnie do tego:
- 3 porcje chińskiego makaronu jajecznego
- sos do makaronu (oliwa, sezam, chilli w płatkach, sos sojowy, ocet ryżowy woda)
- roszponka z octem balsamicznym

Rozmrożone filety układamy na papirusach i smażymy na suchej patelni po ok 4 minuty z każdej strony. Makaron gotujemy według instrukcji na opakowaniu (zwykle jest to około 5 minut). Przygotowujemy sos do makaronu: rozgrzewamy oliwę w rondelku, do gorącej oliwy dodajemy chilli i sezam, chwile czekamy aż smaki się przegryzą, zdejmujemy z palnika i dodajemy sos sojowy, ocet i wodę. Sos mieszamy z makaronem.
Gotowe! Przygotowanie to około 8 minut.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz